2017. november 2., csütörtök

Új és olcsó termékek a hajamra

hajápolók és termékek a hajamon
Mostanság elfogyott a fodrászkellékes hajlakkom. Nem olcsó termék, ezért azon gondolkodtam, mivel tudnám helyettesíteni.
Azt vettem észre, hogy az utóbbi időben viszketett tőle a fejbőröm. Amikor nem használtam, csökkent a viszketés, és pár napon belül el is múlt. Lehangolódtam, mert ez egy tökéletes termék a hajamra. Leültem a gép elé, és ismét a Rossmann oldalán kötöttem ki.


Velmetina Extra Strong hajfixáló zselé - 100 ml

hajzselé és hajhab
Extrém tartás! A Velmetina Extra Strong hajfixáló zselé különlegesen erős rögzítést és tökéletes tartást ad minden frizurához, egész napon át. Extrém ápolás! Nem csak formáz, ápol is - B5-provitamin tartalma a száraz és sérült hajat ápolja, megújítva annak szerkezetét, hidratál és regenerál.


Isana Hair Göndörítő hajhab - 150 ml

Isana Hair hajhab göndör hajra, speciálisan a göndör haj számára kifejlesztett hajhab, mely segít, hogy a göndör tincsekből is hosszantartó frizura készülhessen. Ápoló vitaminokkal, UV-szűrővel védi haját.


Isana Hair Flexible hajlakk - 250 ml

Egy hajlakk, mely ápoló vitaminokkal és UV - szűrővel ápolja haját, egész nap erős tartást ad frizurájának.
hajlakk és hajpakolások


Swiss O Par Mézes hajkúra az egészséges hajért - 25 ml

Tej és méz az egészséges hajért D-panthenollal. A D-panthenol egy olyan provitamin, amely a hajgyökérbe jutva fejti ki a hajra gyakorolt jó hatását. A tej és méz természetes hatóanyagainak köszönhetően a haj visszanyeri természetes fényét.


Swiss O Par Argánolaj-Áfonya Hajkúra töredezett és fénytelen hajra - 25 ml

Az argánolaj-áfonya hajkúra által a legjobb kényeztetést kapja az Ön haja. Ismét könnyen kifésülhetővé válik és puha tapintású lesz. A Swiss-o-Par argánolaj hajkúrához Marokkóból értékes B3 provitamint használtunk fel.

Vélemény:

A hajzselé tévedésből lett véve, mert nem az extra erős változatot néztem ki, hanem azt, ami vizes hatást ér el. De legközelebb ezt fogom megvenni. Ez a zselé ettől függetlenül jól végezte a dolgát. Száraz hajra kentem rá, és összetartotta a tincseket, nem lett tőle ragadós a fejem.
A hajhabban sem csalódtam. Igaz, nem csak ezt tettem rá, hanem a volumen növelőt is, de visszaugrottak a hullámok a helyükre.
A hajlakknak isteni az illata, nem áll betonba tőle a hajam. A hullámos fürtökhöz ez a hajlakk való. Tartása jó, de nem túl erős, és nem ragasztja össze a tincseket. Miután mindent felraktam a hajamra, nedves kézzel eligazítottam.
A többi hajápolót, amiket szoktam használni azt most nem soroltam fel külön, de azok is felkerültek a hajamra.
A hajpakolások kellemes tapintást biztosítottak a hajamnak, a méz és az argánolaj csak jó lehet, hosszú távon biztosan ápolják a hajat.

A végeredmény magáért beszél, amit a fenti képen láthattok.