2017. október 9., hétfő

Vörösből szőke egyszeri alkalommal otthon

festés után: szőke haj
Már régóta vörös színben pompázott a hajam. Volt majdnem fekete, rubint, és világosabb árnyalatok. Pár évente váltogatom az alapszínt. Mivel dauerolt a hajam, kicsit tartottam a dologtól. Megvettem a szőkítőt, amiről jókat is meg rosszakat is olvastam, de ez nem az első szőkítésem, így belevágtam a dologba.



Rögtön két dobozzal láttam neki a műveletnek, mert a hajam eszi a festéket. A hajtövet igyekeztem nem bekenni, de nem mindenhol sikerült. A dauerolt részt pillanatok alatt megszívta, a többi rész az lassabban ment, a hajam hátsó részére meg alig jutott a szőkítőből. Mivel a dauerolt rész már nagyon világos lett, idő előtt le kellett mosnom, így a fejem hátsó részén sötétebb maradt a hajam és néhol a vörös szín halványan látható.
festés előtt: vörös haj
Természetesen kanári sárga lett a hajam, amin nem lepődtem meg, hiszen a szőkítők így működnek. Hajmosás és szárítás után felkentem szintén két doboz bézs szőke hajfestéket, amit rajta hagytam 40 percig. Az eredmény meglepett. Eltűnt a vörös, csak itt-ott látható vöröses csillogás a sötétebb részeknél. A hajam hátsó-alsó felét kivéve jól sikerült a szőkítés. A dauerolt rész sem ment tropára, nem lettem tollseprű, nem esett le a hajam a helyéről, kissé száraz lett, de majd ápolgatom.
szőkítő
Összességében meg vagyok elégedve ezzel a szőkítővel, és a hajfestékkel is.


L'Oréal Paris Colorista Effect Bleach tartós hajfesték

Colorista effect hajfesték a hajszín világosításááért.
"Hozz létre a L’Oréal Colorista Effect Bleach segítségével világos, ragyogó szőke hajat. Játssz a színekkel! A szőkítő segítségével optimális alapot nyerhetsz a színezések előtt." az egész haj világosítására alkalmas. (Rossmann, DM, Tesco)


Palette ICC BW12 Beige Blond természetes világosszőke hajfesték 

hajfesték
Fedezze fel a legújabb trendet, a természetes szőke árnyalatokat a Palette Intensive Color Crőme hajfestékekkel! A speciális pigment keverék a haj világosítása közben puha, púderes színárnyalatot ér el a természetes hatású árnyalatokért. (Rossmann, DM, Tesco)