2019. október 29., kedd

Szőkítenem kellett a festés előtt

Spórolni akartam a hajfestéken (700 Ft - nooormális?) ezért ismét csak egy dobozzal vettem. A spórolásnak az lett a vége, hogy a lenövések miatt sötét lett a hajam.
A friss lenövés, és az előző havi lenövésre festett szín botrányosan nézett ki.

Nagyjából két havonta nyírom a hajam, és ha a világos vége lekerül, csúnya lesz a hajkoronám. Ezért kénytelen voltam venni szőkítőt, ami majdnem a duplájába került, mint a festék. Hát sokat spóroltam. Nem beszélve arról, hogy időt nem spóroltam, sőt....egy szőkítés, rá egy festés, utána a vágás.....egész délután a fürdőszobában hajazgattam.

Figyeltem arra, hogy ne essen le a hajam a fejemről, ezért időben lemostam a szőkítőt. Nem tette tönkre, mert sokat le is nyírtam belőle. Most aztán szőke vagyok a javából. Mi ebből a tanulság? Előbb kell gondolkodni, aztán vásárolni. Visszatérek a 3 hetes festési ciklushoz, így nem lesz ronda a lenövésem.