2017. november 2., csütörtök

Rose szemhéjpúder palettával készült smink (Rival de Loop Young)

A halloweeni bulira készítettem magamnak egy sminket. Ritkán kencézem magam, de gondoltam kipróbálom az új palettáimból a rose árnyalatokkal rendelkezőt. Az alapozás, a korrektorozás, a szemhéj alapozás, a bronzosítás, a pirosítás, a fényesítés, a rúzsozás, a szempilla spirálozás is mind a mostanában rendelt termékekkel készült.

A bonzosító púder az egyik kedvencem, mert többféle szín található benne, ami tökéletes az én bőrszínemhez. A barna a bronzosításra, a rózsás színű a pirosításra, a fehéres szín a szemöldök alá és a szemzugba, az aranyos szín meg az orr-áll-arc-száj fényesítésére tökéletesen megfelelt. Nagyon szép színei vannak, ez a világosabb árnyalatú, de van egy sötétebb verzió is, amit a kreolosabb bőrűek is tudnak használni.
A BB krémet egy hidratálóval kevertem össze, így kentem fel az arcomra. Ezáltal nem száradt ki a bőröm, és sokkal természetesebb hatást tudok így elérni az arcomon, mintha nem is lenne rajta semmi. Nincs szükségem maszk hatású fedésre, hiába vannak bőrhibáim. De ha megnézitek a képeket, azok szinte alig látszanak a BB krém mellett.
A szemhéj alapozó már-már annyira jól végezte a dolgát, hogy nehézkessé vált elsatírozni rajta a színeket. Lehet túl sokat kentem rá, és ezért.
A palettából háromféle színt használtam. Nagyon pigmentáltak, vissza is kellett szednem, mert túl sok volt rajtam. Azt vettem észtre, ahogy telnek az évek, az erős smink inkább öregít, mint  fiatalítana. Mivel ritkán sminkelek, erre mostanában ébredtem rá.
Azt gondolom, hogy olcsóbb termékekkel is lehet szép sminket készíteni.