2017. november 20., hétfő

Porcelán - zselé köröm ciklámen és lila csillámmal

A sima lakkzselés körmöm nem sokáig tartott. Másfél hét után el kezdett töredezni, ahogy elért egy bizonyos hosszúságot. Nem bírta a strapát. Amikor még nem volt műkörmöm, akkor is így viselkedett a körmöm. Azt gondoltam, a lakkzselé és a fedő zselé kicsit erősít rajta, de nem így lett. Kénytelen voltam újra építeni az összeset, de mindenképp rövid körmöket akartam készíteni.
A körmömre porcelánt raktam, hogy erős és masszív legyen, rá a zselé réteget (körömágy színű), hogy természetes és egyenletes színt kapjon. A csillámokat átlátszó zselébe szórtam bele, és a végén lefedtem fedő zselével. Ezek miatt sokáig tartott a művelet, de ha strapabíró körmöket szeretnék, amik kitartanak 3-4 hétig, akkor kénytelen vagyok időt szánni a készítésre. A képeken a színek nem hasonlóak a körmöm színeihez, mert a lila kékes, a ciklámen meg rózsaszín árnyalatú.