2017. február 15., szerda

Sára habos, csillogó hercegnő jelmeze (videó)

8 kép a jelmezről
Sára a farsangon mindenképp hercegnő akart lenni. Gondoltam megálmodom a ruháját, és elkészítem. Nagy fába vágtam a fejszémet. Két napig készült, de majdnem belegebedtem. A lányom rajong érte. Én is felvenném, ha gyerek lennék :)

Kellékek:
  • több méter tüll anyag vagy tüll csík (szoknya, fátyol)
  • szatén vagy dzsörzé anyag (ruha)
  • flitterek (ruha díszítés)
  • strasszok (ruha, fátyol, szoknya díszítés)
  • vastagabb és vékonyabb gumipertli (szoknya és fátyol kötő)
  • gumizsinór (kalapgumi)
  • gyöngyök (nyak és karlánc)
  • fehér fonal (pompon)
  • fehér hajpánt
    7 kép a jelmez részeiről
  • ragasztópisztoly
  • ezüst zseníliadrót (tiara dísz és gumi bevonása, jogar bevonása)
  • tű, cérna
  • varrógép
  • olló
A kellékek méterárú, hobby, dekorációs boltokban beszerezhetők.

Tipp: Ruha varrása helyett meglévő jelmezt, ruhát is használhatsz, és azt díszítsd fel.
További tippek a videóban!

A videóban a készítés menete látható.

Nézd HD-ban! Videó beállítások: minőség; 720p


Pompon készítése itt megnézhető!

Nézd HD-ban! Videó beállítások: minőség; 720p