2017. március 24., péntek

A legjobb kézkrém

Neutrogena kézkrém
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de az én kezem mindig száraz. Rengeteget mosok kezet, és nagyon sokat mostam a 22 év egészségügyi pályafutásom alatt. Fontosnak tartom a kézi higiéniát, mert rengeteg betegséget el tudunk kerülni, ha nem végezzük hanyagul.


A téli időszak egy katasztrófa a kezem számára. Az ujjaim között repedezett a bőr, és a kézfejemen is. A csuklóknál, a kisujjam irányában szinte mindig száraz. Annyi kencét, krémet, miegymást próbáltam már, de egyik sem vált be. Az utolsó reményem ez a krém volt.
Sok jót hallottam a Neutrogena termékekről, és gondoltam kipróbálom a kézre valót. Nem tudom mi a titkuk, de ez az egyelten krém tudja helyrehozni a kezemet. Viszont ezt is naponta, vagy naponta többször kell kennem, mert ha kihagyom rögtön bekövetkezik a kézkatasztrófa. Ha ellustulok vagy elfelejtem bekenni kiszárad, és olyan lesz mint egy smirgli.
A család minden tagja ezt használja, a férjem és lányom keze is csak ezzel hozható helyre. Többféle Neutrogena kézkrém közül lehet válogatni, próbáljátok ki, nektek melyik válik be. Drogériákban is kapható.

Neutrogena Comfort kézkrém - 75 ml

"Azonnal hidratálja a kéz bőrét, így az visszanyeri puhaságát és rugalmasságát. Könnyű, nem zsíros összetételének köszönhetően azonnal felszívódik és enyhülést nyújt a bőrnek. A nap bármelyik szakában használhatod, könnyű, nem zsíros összetételének köszönhetően azonnal felszívódik." (Rossmann)