2019. január 31., csütörtök

Magam daueroltam a hajam

2 kép a hajról
Időnként átmegyek szuperhősnőbe, és belevágok kicsit veszélyesebb dolgokba is. Már ideje volt egy dauer frissítésnek, de sokallom az árát, és ráadásul nem szeretek fodrásznál ücsörögni. Gondoltam, majd megoldom én magam ezt a problémát.

 

kellékek
Bevásároltam a fodrászkellékesnél az alkatrészeket, és belevágtam a lehetetlenbe. Tudtam, a csavaráson múlik minden, ezért aggódtam egy cseppet, azt hogyan fogom kivitelezni, főleg a fejem hátsó részénél. Sokszor volt dauerolva a hajam, ismerem a tulajdonságait.
Megmostam, és nekiveselkedtem a csavarásnak. Rendesen megküzdöttem a csavarókkal, a végére azért belejöttem. :) Vagy egy órát szórakoztam, mire elkészült. Rálocsoltam a dauerviezet, bezacskóztam a fejem, és kivártam a 20 percet. Megnéztem egy tincset. Persze semmi sem törtét ennyi idő alatt, így rászámoltam még 20 percet. Ismerem a hajam, ez így szokott történni. Aztán a kád fölé hajolva ráöntöttem a fixálót, és 10 percig rajta hagytam.
Kivettem a csavarókat és megmostam a hajam. Itt-ott a csavarás kimutatta a foga fehérjét, valahol göndörebb, valahol meg egyenesebb lett. Összességében nem lett olyan rossz, attól sokkal jobb, mint amilyen volt. Most a fodrászok biztosan fogják a fejüket/hajukat. Ez vagyok én. :)