2016. augusztus 12., péntek

Dr. Sarlatán


Azért jó a saját oldal, mert azt írok, amit akarok, és ha úgy tarja kedvem kidühönghetem magam. Nem fog senki letiltani, kimoderálni, lehurrogni , mert én vagyok saját magam moderátora.
Ma ismét feldühített egy cikk a facén. >>> Itt elolvashatod. <<<
Nem vagyok természetgyógyászat ellenes, de sosem mennék olyan gyógyítóhoz, akinek nincs orvosi diplomája, sem orvosi gyakorlata.
 
Hogy miért?  Azért, mert aki nem tanul sok-sok évig az egyetemen, nem vizsgázik le, és nem gyakorolja a tudását, az nem életeket ment, hanem életeket veszt. 22 év egészségügyi tapasztalattal a hátamon ezt bizton állíthatom.
Nem tudom megérteni, valaki hogy képes úgy emberek életével játszadozni, hogy semmi felelősségérzet nincs benne. Azért mert utána nézett a neten, vagy autodidakta módozatba kapcsolva belenézegetett az anatómiába azt hiszi, hogy ő már doktor.

Ennyi elég lenne? Akkor az orvosok minek tanulnak sok-sok évig, ha a sarlatánok "tudása" elegendő emberek kezelésére? Ha a sok egyet értő és támogató az ilyen sarlatánok mellett voksol, akkor minek járnak orvoshoz? Na ez itt a kérdés.... de én megmondom a választ....azért, mert valamiért mégis csak a tanult orvosokban bíznak, különben a sarlatánokkal műttetnék meg magukat.

Csak azért ne támogassuk a tudás nélkül rendelkező álgyógyítókat, hogy népszerűbbek legyünk a neten, mert előfordulhat, hogy egyszer egy hasonló álgyógyító kezeibe kerülünk, és nem biztos hogy meg fogjuk köszönni neki a "tudományát".