2016. szeptember 17., szombat

Pokemoncsorda

Ez a legújabb agymosodai szuperjáték. Először, amikor meghallottam azt hittem ez valami gagyi őskövület kvarcjáték újrakombinált verziója.
Megnéztem egy videót (félig-meddig úgy nagyjából) erről a hihetetlenül agyonajnározott vicckategóriáról.




Szóval, fogjuk rá, hogy felfogtam miről is van szó. (Nem vagyok egy villamosmérnök, de papucsállatka sem.)

Elképesztő, micsoda kreativitás és agykapacitás kell ehhez a játékhoz(?) vagy minek nevezzem, mert közben városnéző üzemmódba is kapcsolhatunk. Kellemest a hasznossal. De nem csak a hasznossal, hanem a túlvilággal is, hiszen menet közben közelebbről is megismerkedhetünk a járművek futóműveivel. Aztán, hogy az ismeretünk még e-világban folytatódik-e, vagy már a túloldalon, az csak a szerencsén és az ügyeletes traumatológuson múlik.

Ész és értelem nélküli csordásodás veszélye áll fenn, mivelhogy a mobiloddal kezedben sétálgatsz a fák körül mint egy üríteni vágyó kutya, közben azt sem tudod, hogy hol jársz. Földön, a Marson, vagy a villamos alatt. Előfordulhat, hogy átsétálgatsz egy másik országba, földrészre, vagy egy másik bolygóra.

Semmi gond, ezt helyre lehet még hozni, bár az elhalt agysejteket nem lehet pótolni, de a maradékot még meg lehet menteni. Azt kérdezed, hogy hogyan? Nagyon egyszerű a válaszom. Ne töltsd le ezt az alkalmazást a mobilodra! És ennyi. :) De ha mégis, ne csodálkozz, ha te is egy Pokemon leszel.