2018. március 29., csütörtök

Kicsit sötétítettem a hajamon

púderes szőke
A legutóbbi festéstől nagyon világos, már-már fehéres lett a hajam sárgás beütéssel. Nem tetszett egyáltalán. A sarki szőke nem úgy viselkedett a hajamon, mint ahogy azt vártam. A hajtövemnek furcsa színe lett, a végei meg fehérek lettek. Nem kedvelem a fehér-sárga hajat. Ezért kinéztem, egy természetesebb színt, és egy kicsit sötétebb tónust.

Többféle árnyalat között válogattam, és ennél maradtam. Azt hiszem nem bántam meg, mert hozta a várt eredményt. Persze, sosem azt a színt kapjuk, mint ami a dobozon látható, de tetszik a végeredmény. Már nagy volt a lenövésem, és az előző festést sötét része is nagy volt, így ez a rész jóval sötétebb lett, mint a hajvégek. Nagyon nem akartam a dauerolt maradvány részre rákenni a festéket, de muszáj volt, mert ez egy teljesen új szín és árnyalat, és ha nem kenem be, úgy néznék ki, mint akinek elfelejtették a hajvégeit befesteni. Egy kicsit szárazabb lett ez a rész, de nem vészes. Majd a következő vágás eltünteti. A hajam nem ennyire szürke, mint a képeken.


Palette ICC BW10 Powdery Blond púderes szőke hajfesték (Drogériák)


Fedezze fel a legújabb trendet, a természetes szőke árnyalatokat a Palette Intensive Color Crőme hajfestékekkel! A speciális pigment keverék a haj világosítása közben puha, púderes színárnyalatot ér el a természetes hatású árnyalatokért.