2018. augusztus 8., szerda

A micellás víz szétégette az arcom

A dm-ben megvettem ezt a csodaszert, ami három funkciót tölt be. Vattakorongra rakva felkentem az arcomra, a szememen lévő spirált is ezzel távolítottam el, ami egyébként elég nehezen ment. Eltelt 1-2 perc, és az arcom elkezdett lángolni. Vörös lett, mint aki leégett a napon.
Gyorsan lemostam hideg vízzel, és kb. fél óra múlva csökkentek a tünetek. Viszont érzékeny maradt a bőröm, és
még másnap is fájt, amikor hozzáértem. A pirosság még akkor is látszódott.
A család egyik tagja az alkarján tesztelte, az ő bőrének semmi baja sem lett.
Így jártam ezzel a csodaszerrel. Az én bőröm nem bírta elviselni az összetevőket.







Arctisztító víz aktív szénnel, 200 ml 


A Balea aktív szenes arctisztító víz három terméket testesít meg egyben: arctisztító, sminkeltávolító és tonik. Micellás formulájának és aktív szén tartalmának köszönhetően kíméletesen távolítja el a sminket és a felesleges faggyút. Ápolja, frissíti és védi a bőrt a kiszáradástól. Nincs radírozás, nem szükséges vízzel leöblíteni.