2017. július 5., szerda

Éjszakai natúrkozmetikumok elérhető áron

Alterra natúrkozmetikumok
Barangoltam a Rossmann webshop oldalán, éjszakai krémet kerestem az arcomra, de mindenképpen olcsó kategóriában gondolkodtam. Megtaláltam ezt a három terméket, és meglepődtem az árán. Elolvastam a leírásokat, igen csak pozitív dolgokat olvastam. Megrendeltem mindhármat, ki is próbáltam. Nem irritálja a bőröm, puhává varázsolja. Mivel éjszakai krémekről van szó, ezért zsírosak, tapadósak. Aki nem akar több ezer forintot kiadni natúrkozmetikumra, annak kifejezetten ajánlom ezeket a termékeket. Mindhármat szoktam egymás után használni, így kenem fel az arcomra.


"Minden Alterra natúrkozmetikum megfelel a BDIH szigorú követelményeinek. Nem tartalmaz mesterséges színezo -, illatanyagokat, tartósítószereket, szilikont, paraffint, és egyéb ásványolajat. Amennyire lehetséges, a természetes összetevok ellenorzött ökológiai termesztésbol és szabadon termesztett gyujtésbol származnak. Állatkísérleteket nem végzünk és nem is végeztetünk. Az Alterra termékek bőrre gyakorolt különösen jó hatását klinikai tesztek igazolják."

Alterra Hydro éjszakai krém szőlő és fehértea kivonattal - 50 ml (https://shop.rossmann.hu/arcapolas/ejszakai-arckremek/alterra-hydro-ejszakai-krem-szolo-es-fehertea-kivonattal-50-ml)

Az Alterra éjszakai krém kifejezetten a nedvességhiányos bőrre lett kifejlesztve, már az első ráncok megjelenésétől alkalmazható. A hidratáló hatású hialuronsav és a Pentavitin éjszaka regenerálja bőrét és fehér tea kivonatával együtt a boröregedés elso jelei ellen is véd. Ezen felül értékes oliva olaj és szolokivonat tartalma bársonyosan széppé varázsolja borét. A krém friss illata még inkább erosíti az ápolt arcbőr érzését. Ellenőrzött biológiai termesztésből.

Alterra Éjszakai Krém Aloe Verával - 50 ml (https://shop.rossmann.hu/arcapolas/ejszakai-arckremek/alterra-ejszakai-krem-aloe-veraval-50-ml)

Aloe vera kivonatával speciálisan a száraz és érzékeny bőr igényeire kifejlesztve. Értékes jojoba olaj, olíva olaj és shea vaj tartalma ápolja azt. Az éjszaka folyamán helyreállítják a száraz és érzékeny bőr egyensúlyát. Ellenőrzött biológiai termesztésből.

Alterra Anti Age éjszakai krém - 50 ml  (https://shop.rossmann.hu/arcapolas/ejszakai-arckremek/alterra-anti-age-ejszakai-krem-50-ml)

Az Alterra éjszakai krém kifejezetten az érett borre lett kifejlesztve. Ginkgolevél és zöldtea kivonattal véd a szabadgyökök és az időelőtti öregedés ellen. Természetes Q10 és E-vitamin hatóanyagai segítik a bőr regenerálódását. Bambusz és orchidea kivonattal finomítja, és sugárzóvá varázsolja a bort. A birsalmamag és homoktövis olajának köszönhetoen gyulladáscsökkento hatású. A karitévaj lágyan ápolja a bort. Lágy vanília illatú. Szintetikus színezo-, illatanyagokat és tartósítószert nem tartalmaz. Borgyógyászatilag tesztelt. Alkalmazása: a krémet tisztítás után vékonyan vigye fel az arcborre, nyakra, dekoltázsra, finoman masszírozza be.