2017. október 13., péntek

Szemhéjpúder alapozó és matt rúzs (Rival de Loop Young)

szemhéjpúder alapozó és matt rúzs
Mivel nem vagyok egy drogériákba sűrűn járkáló, sem beauty guru, ezért azt sem figyeltem, hogy Glamour napok vannak. Pár nappal ezelőtt rendeltem meg a kozmetikai termékeket a Rossmann oldaláról, és ma vettem át azokat, így lemaradtam a kuponozásról.
matt rúzs színe az alkaromon






Ezer éve nem vásároltam magamnak smink termékeket, ezért kirúgtam a hámból. De csak
annyira, hogy olcsó termékekből válogattam, így nem költöttem horribilis összeget. Az első két termék a szemhéjpúder alapozó és egy matt rúzs.
szemhéjpúder alapozó színe, állaga
Szemhéjpúder alapozóm még nem volt, ennyire nem merültem bele a sminkelés világába.
De mivel elég sok videót nézegetek, gondoltam nem árt nekem is egyet beszereznem. Időnként frissíteni kell a smink kollekciót, és a megunt vagy alig használt termékeket kiselejtezni, újakat kipróbálni. Inkább szájfényeket használok, emiatt választottam ezt a nude színű matt rúzst, hogy a rúzs kollekciómat is bővítsem. A weboldalon nem hasonlít a színe az eredetihez, de nem taglózott le, mert ez a szín is tetszik. Az illata mint a vattacukoré.
szemhéjpúder alapozó


Rival de Loop Young Eyeshadow Base szemhéjpúder alapozó - 4,5 g 

Megakadályozza a szemfesték elmosódását illetve eltunteti a ráncokat. Ideális ahhoz, hogy estig megorizze a sminked! (Rossmannban kapható.)


Rival de Loop Young Matt rúzs, 01 no matter - 4,5 g

matt rúzs
Tökéletes ajkakat biztosít.Hosszantartó hatás.Viseld bátran.  (Rossmannban kapható.)