2017. október 13., péntek

Bronzosító púder és kontúr/alapozó paletta (Rival de Loop Young)

bronzosító púder és kontúr paletta
A régi bronzosítómat ideje volt lecserélni mert sötét a bőrömhöz. Kinéztem ezt a több színű púdert, aminek világosabb színeit highlighterként is tudom használni. Nagyon tetszik a csillogó, metálos fénye. Ebből a palettából a világosabb árnyalatokat választottam, mert volt még egy sötétebb verzió is.

bronzosító egyik világosabb színe




sötétebb kontúr szín
Kontúrozó púderem nem volt, megláttam ezt a palettát, és lecsaptam rá. Nem figyeltem oda, hogy ez nem púder állagú, hanem krémes.
A sötét szín az nem nekem való, gondoltam majd szemhéjra használom, de mivel ez krémes, nem fog összejönni. Majd meglátom mit tudok kezdeni ezzel a palettával. A képek sajnos nem adják vissza a színeket.

Rival de Loop Glow & Shine Soft Glow/01 bronzosító púder
bronzosító púder


A négy színű bronzosító púder elbűvölő csillogó felülettel rendelkezik. A finom textúra lehetővé teszi a könnyű és kényelmes alkalmazást. Négy tökéletesen illeszkedő színt tartalmaz, melyek használhatók önmagukban és együtt egyaránt. (Rossmannban kapható.)


Rival de Loop Young kontúr&alapozó paletta - 10 g

Kontúrozó és alapozó paletta. Segít kiemelni az arc előnyösebb vonalait, és eltűntetni a bőrhibákat. (Rossmannban kapható.)
kontúr és alapozó paletta