2018. május 21., hétfő

Mivel szeretek mosni?

Az évek során sokféle mosóport, öblítőt próbáltam a ruhák tisztán tartására. Hallottam ezt, hallottam azt, hogy kinek mi vált be, és kinek mi a tuti befutó.
Sosem kedveltem a por állagú mosószereket. Mindig ott maradt a ruhákban a mosószer, ettől foltos, csúnya lett, nem beszélve az irritációról. Amint lehetett átálltam a folyékony szerekre.

Egy idő után célszerűbbnek tartottam, hogy nem a tartályba öntöttem a mosószert, hanem közvetlen a ruhákra.

Öblítőt minden esetben használok. Volt, amikor csak érzékeny bőrre valót vettem, de ahogy nőtt a lányom, erről is leszoktam. A Silan sorozatot mindig kedveltem, de amit az utóbbi időben használok, az a Lenor. Nem irritálja a bőrünket és mennyei illatokban kapható. Ha tehetem, a Lenor illatgyöngyöket is bevetem, amiből a kék színű a kedvencem.

Visszatérve a mosószerekhez. Az Ariellel mindig meg voltam elégedve, főleg, amióta megjelent a kapszulás verzió. Hihetetlenül jól tisztít, látványosan tisztává varázsolja a ruhákat. Ezt leginkább a a zoknikon tudom lemérni.
Azt kedvelem még ebben a kiszerelésben, hogy kiszámolható mennyi mosásra elég kapszula van a dobozban.

Próbálkoztam másik mosószerrel nem is olyan rég, de megbántam. Nem tisztított, a zoknik ugyan olyan piszkosak maradtak, és vakaróztunk tőle. Ez pedig a Surf mosószer volt.

Nem kísérletezgetek már, maradok a bevált, megszokott szereknél.