2018. december 25., kedd

Feltámasztás... vajon működik?

Karácsony első napján megajándékoztam magam egy kis szabadidővel, ezért folytattam a Keanu Reeves filmek nézését.

A kísérleti bevezető, a családi életképek a szokásos módon vezették fel a történéseket, amit egy jó zenei aláfestés kísért. Drámai elemekből nem volt hiány, a főszereplővel együtt én is átéreztem a vívódásokat, a fájdalmat, a zavarodottságot.



Keanu Reeves játékával kapcsolatban mindig elfogult vagyok, mert kedvenc színészem. Akár egy némafilmben is átaludhatná a történetet, nekem akkor is tetszene. Azokban a filmekben, ahol a családja van a középpontban, különösen jól játszik.
Visszatérve a történethez, kiszámíthatóan alakultak az események, mégis kérdés volt számomra egészen a végéig, hogyan fog befejeződni a film. A háromnegyedénél egy hatalmas fordulatot vett a drámaiság, átcsapott egy igen jó akciós menekülésbe. Olyan események sorakoztak fel, amikre egyáltalán nem számítottam. Meglepetések sorozata bombázott, amire tágra nyílt szemekkel reagáltam. Gondolkodni nem volt időm azon, milyen befejezés vár rám, de arra nem számítottam amit kaptam.
Érdekes, misztikus, jó kis film vár rátok, ha megnézitek. Jelenleg csak angol nyelven lehet megézni.


Replicas - amerkai sci-fi, 2018 

 A Replicas főszereplője egy tudós, akinek eltökélt célja, hogy az emberi tudatot digitálisan rögzítse. Csakhogy időközben egy tragikus autóbalesetben elveszíti a családját. A férfi meggyőzik kollégáját, Ed Whittle-t, hogy segítsen neki klónokat gyártani elhunyt szerettei DNS-éből. A sors kemény döntés elé állítja, ugyanis választania kell, hogy a feleségét, vagy a gyermekeit hozza vissza az élők sorába.

Nézd meg itt! 

Nézed meg itt!

Több link itt!