2017. október 26., csütörtök

Balea Holt-Tengeri maszk / vélemény

holt-tengeri maszk
Gondoltam minden arcmaszkról el fogom mondani a véleményem. Itt nézheted meg a többi arcmaszkot.
Most a holt-tengeri maszkról beszélnék pár mondatban. 
Alapos tisztítás és radírozás után kentem fel a maszkot. Micellás vízzel kezdtem, utána a bőrradírral folytattam, és tonikkal fejeztem be a tisztítást.

Még nem használtam iszapos maszkot, így érdekesnek találtam a színét és állagát. Nem tudtam egyenletesen felkenni, de utána olvasva azt tapasztaltam, hogy másnak sem ment, így levontam azt a következtetést, hogy nem én voltam az ügyetlen. 
Ezt a tapadós iszapot nehéz elkenni, de valahogy megoldottam. A bőrömet elkezdte csípni, azt gondoltam a radírozás miatt lehetett, de mint később kiderült, mindenkinek csípte az arcát. A pár percig tartó csípő érzést felváltotta egy kellemesen hűsítő, nyugtató érzés. Száradást követően olyan volt, mintha páncél lenne az arcomon. 
Nagyjából 15 perc után lemostam a maszkot, ami elég nehezen ment. Vizes vattakoronggal szedtem le a nagyját, a maradékot a kezemmel mostam le. A bőröm látványosan megtisztult, kifehéredett, a pórusaimat összehúzta, és totálisan sima érzetű lett. 
A maszkolás után kétféle szérumot, és hidratáló krémet használtam. A végeredmény csodás. Lágy, finom tapintású a bőröm, és nincs irritáció. Rendszeresen fogom használni ezt az iszapos arcmaszkot is.

Balea Holt-Tengeri maszk - 2x8 ml

Intenzíven tisztító, ugyanakkor nyugtató hatású. Az ásványi anyagokat tartalmazó holt-tengeri arcmaszk segít eltávolítani az elhalt hámsejteket és megelőzi a bőrproblémák kialakulását. Az eredmény tiszta és ápolt bőr. A holt-tengeri iszap gazdag ásványi anyagokban és nyomelemekben, segít eltávolítani a felesleges faggyút a bőrről. Az Aloe Vera frissítő hidratáltságot eredményez. A kamilla kivonat megnyugtatja a bőrt. A sárgabarackmagból és bambuszból álló természetes bőrradírozó szemcsék gyengéden megtisztítják a bőrt. (Dm Drogerie Markt, Krém Mánia)