2018. január 30., kedd

Porcelán köröm zselébe épített bronz és kék csillámmal

Újra porcelánt raktam a körmeimre, mert a régi porcelán réteg már csak a körmeim végén volt látható, és csak a porcelán erősítés működik nálam. Gondoltam nem lakkzselézek, hanem csillámot építek bele. Sokkal több időt vett igénybe a folyamat, mintha lakkzselét használtam volna. (Az ujjaimat sikeresen szétreszeltem.) A porcelán fölé vékony zselé rétegbe tapogattam bele a csillámokat többféle verzióban. Útközben eszméltem rá arra, hogy az átlátszó építő zselém megadta magát, használhatatlanná vált, ezért kénytelen voltam a körömágyhosszabbító (pink) építő zselét a csillámok fölé rakni. Lehet jobban jártam volna, ha a csillámra rögtön a fényzselét pakolom, mert így foltokban elfedte a csillámokat. (Végre haszálhattam a kedvenc fényzselémet, amit a lakkzselés körömre sajnos nem lehet felkenni.) Nem lett azért annyira rossz a végeredmény, mert olyan, mintha direkt márványos-foltosra készült volna a köröm. Viszont nem ezt a végeredményt szerettem volna. Azért más a beépített csillám, mert az átlátszó zselé réteg miatt mélysége van a csillogásnak.