2017. március 28., kedd

Nem kedvelem a gyümölcstartalmú termékeket

Nincs bajom a gyümölcsökkel, sőt....imádom őket enni. De szépségápolási termékekben kifejezetten ellenzem. Hogy miért? Annak idején amikor megjelentek a gyümölcsös termékek én is ráharaptam, mint szinte mindenki.
 
Csak ilyen sampont, balzsamot és hajzselét használtam.
Egy idő után a hajam olyan száraz és töredezett lett, hogy hiába kezeltem a rá való termékekkel, nem javult semmit. Elmentem a fodrászhoz a szokásos hajvágásra, és elmondtam neki mi a problémám. A hajam állapotáról nem volt jó véleménnyel. Kérdezte mit használok. Azt mondta, felejtsem el a gyümölcstartalmú termékeket. Megtettem.
A másik amit nem szívlelek, a gyümölcs tartalmú folyékony szappanok. Már egy kézmosás után olyan szinten kiszárítja a kezem, hogy napok alatt tudom csak visszapótolni a vízveszteséget.
Szóval, nekem nincs jó tapasztalatom, nem is használok ilyen jellegű termékeket.