2016. december 2., péntek

Porcelán köröm kék-bordó csillámos (Gel-Lack)

Mai termésemet az ünnepi hangulat ihlette.
Bár kissé korai, de most kellett megcsinálnom a körmöm, mert elképeszően le volt nőve.

Ma nem hat órát vett igénybe a munka, hanem csak hármat, mert kaptam egy hiper-szuper lámpát, ami egy lakkot nem 3-4 perc alatt köt meg, hanem 30-60 másodperc alatt.
Beállítom az időkapcsolót, és ha lejár az idő kiveszem a kezem. Ráadásul kapcsolgatnom sem kell, mert magától bekapcsol, ha berakom a kezem. Örültem mint majom a farkának. Még a végén élvezni fogom  a lakkozást, nem pedig sóhajtozva unatkozni a kötési idő alatt.

Mikor elkezdtem a körmözést bedöglött a csiszoló gépem, így kénytelen voltam az "ősi" módszert alkalmazni, a reszelést. :) A lényeg, hogy nem rontottam el valamivel, ahogy időnként megeseik nálam. :)))