2017. október 10., kedd

Göndörítő szempillaspirál olcsón

göndörítő szempillaspirál
A pilláim sosem voltak nagyok, se göndörek. A szemhéjam is rejtetté vált, ahogy elteltek az ifjú évek, emiatt a pilláim lefelé állnak. Világosak, ezért tartós festékkel szoktam feketíteni. Nagy lendülettel próbáltam ki ezt a göndörítő terméket.

szempillaspirál használata és az eredmény
Az már piros pont, hogy nem veszi fel az összes festéket, hanem pont annyi megy rá a kefére, amennyi szükséges. Többször kellett átmennem a pilláimon, tehát nem elsőre éri el a kívánt hatást. Hogy göndörít-e? Egy kicsit, de ezt nem az én szögegyenes, lefelé álló pilláimon kellene lemérni. Direkt nem használtam előtte szempilla göndörítőt, hogy lássam milyen eredménye lesz a felkenésnek. Ahhoz képest, hogy olcsó termék meg vagyok vele elégedve. Tartós, nem pereg le, a lemosással meg kellett küzdenem.

 Miss Sporty Fabulous Lash Göndörítő Szempillaspirál 001 - 5 ml 


Speciális hajlított keféje göndör és dús pillákat varázsol. (Drogériákban kapható.)