2018. március 21., szerda

Olajos orchidea Fa tüsfürdő, és nem lesz száraz a bőröd

a körmöm jól megy a tusfürdőhöz,
a száraz és ráncos kezem annyira nem :)
mosogatás utáni állapot
A polcon megakadt a szemem ezen a Fa tusfürdőn. A színe, a csillogása felkeltette a figyelmemet. Azonnal le is vettem a polcról, és alaposan megszemléltem. Az érzékeny bőröm sokféle tusfürdőt nem bír, de olvastam, hogy olaj van benne és gondoltam ki kell próbálnom. Nem csak tusolásra használtam, hanem habfürdőnek is. Isteni az illata és kellemes érzetet kelt. A bőrömön egyetlen piros folt sem jött elő, és selymesen puha tapintása lett.



Olyan, mintha testápolót kentem volna rá. Többféle illattal is kapható, lehet végigzongorázom az összeset, mert tetszik ez az olajos formula. Drogériákban kapható.


Fa Magic Oil Purple Orchid tusfürdő - 250 ml


Élvezze a Fa Magic Oil tusfürdő által nyújtott fürdőzési élményt a lila orchidea illatával! Az ápoló és frissítő tusfürdő mikro olajokkal és elbűvölő orchidea illattal gyengéd bőrérzetet nyújt. Bőrsemleges pH., igazoltan bőrbarát.