2018. március 21., szerda

Vitaminkomplexes-aloe verás kézkrém, ha olcsó és jó termékre vágysz

kézkrém
A kedvenc, de igen drága kézkrémem helyett keresnem kellett egy sokkal olcsóbbat. Attól tartottam, hogy az olcsó kategória miatt nem találok megfelelőt. Meneteltem ide-oda, mindenféle ilyen-olyan boltocskákba, kínaiba benéztem. Aztán megpillantottam ezt a krémet. Gondoltam próba cseresznye, mert annyi termékre van írva mindenféle jó, aztán semmi köze a jóhoz. Kellemesen csalódtam.

Ez a krém fantasztikus. Hidratál, hamar beszívódik, és mégis képez a bőrön egyfajta védőréteget, ami egész jól véd. Az illata is kellemes. Nagyon olcsón szereztem be egy kínai boltban, de a Rossmannban sem eget rengető az ára. Csak ajánlani tudom, ha nincs pénzed a drága norvég formulára. Drogériában, Tescoban, kisebb boltokban kapható.
a krém állaga, kenhetősége


Soliteint hidratáló vitaminos kézápoló krém - 200 ml


Hidratáló Aloe Vera kivonatot, tápláló Avokádó olajat, regeneráló vitaminokat és Pantenolt tartalmazó, gyorsan beszívódó kézápoló. Az eredmény, megnövelt bőrvédelem, selymesebb kézbőr.