2018. március 27., kedd

Ismét Fa tusfürdők, és most sem csalódtam

Fa kék lótusz , Fa ananászos Hawai tusfürdő
A férjem meglátta akciósan a Fa tusfürdőket, és lecsapott rájuk. Kettő félét lehetett egyben kapni. Emlékezett a kedvelt olajos formulára, és megvette. A kettő közül csak az egyik olajos, a másik gyümölcsös.
Fenntartásaim voltak a gyümölcs tartalommal kapcsolatban, mert általában a bőrömön nem jól viselkednek.

Rögtön kipróbáltam őket. Az olajostól azt vártam, mint az orchideástól (amit egy korábbi bejegyzésben bemutattam), a gyümölcsösre nagyon kíváncsi voltam. Alkar próbát csináltam. Bevizeztem mindkét karomat, és jól bekentem a tusfürdővel, majd alaposan lemostam. Vártam kb. fél órát hogy meglássam milyen hatást gyakorolnak a bőrömre.
Az illata a gyümölcsösnek mennyei. Intenzív, a nyarat juttatja az eszembe. A virágosnak lágyabb, mégis erőteljes illatot kölcsönöz a bőrnek. Egyik sem szárítja a bőrömet, és nem is irritálja. Talán az olajos alkarom tapintása puhább lett, de alig van különbség a két kar tapintása között. Az tetszik ezekbe a Fa tusfürdőkbe, hogy nem ragadok tusolás után, nem érzek a bőrömön egy lemoshatatlan réteget, mint sok tusfürdőnél. Drogériákban kapható.


Fa Magic Oil lótusz tusfürdo - 250 ml

Fa Magic Oil tusfürdo a Kék Lótusz frissíto illatával. Mikro olajokat tartalmazó formulája védi borét a kiszáradástól és biztosítja az ápoló gondoskodást. Borsemleges pH.



Fa Island Vibes Hawaii Love tusfürdő - 400 ml 

Fa Island Vibes Hawaii tusfürdő az ananász és törpe hawaii rózsa, frissítő tengerparti illatával. A gyengéd formula összetevőinek köszönhetően könnyen habzik és kellemesen lágy érzetet kölcsönöz a bőrnek. pH bőrsemleges. Igazoltan bőrbarát.