2018. március 21., szerda

Három cseppes mosogatószer?

A reklámokban folyton azt tuszkolják ránk, hogy pár csepp mosogatószer elég egy rakat tányérhoz, pohárhoz. Úgy habzik, mint egy habfürdő, és egy húzással leszedi az odaégett ételmaradékot.
Próbáltam már ezer féle mosogatószert, és kisebb-nagyobb eltéréssel ugyan azt tudja mind. Még hogy egy húzással ragyogni fog a koxos tepsi... Áztatással, súrolószerrel és törzsivel talán megszabadulok 10 perc alatt a leégett részektől.


Emlékeztek a jó öreg Tip 67 mosogatószerre, és az Ultra mosogatóporra? Na az utóbbi mindig beleszállt az orromba, és egy nagy adag tüsszentéssel kezdődött a mosogatás. De ezek a szerek jók voltak, nem úgy, mint a mostaniak. Idézzük fel az emlékeket.




A vissza a múltba reklámfilm után elmondom, hogy én mit használok. Jar mosogatószert. Próbáltam párszor a szenzitív kiadást, ami tényleg óvta a kezem, de a zsírt nehezen oldotta le, és sokkal többet kellett használnom, mint a többi fajtából. Mindig olyat veszünk, amilyen éppen van, vagy ami a kezünk ügyébe kerül. Nem csinálunk belőle ügyet, hogy jaj én csak ezt az illatot szeretem. Végezze a dolgát, azt csókolom.