2017. november 6., hétfő

Rubint színű Gel-Lack köröm

Az egyik körmöm rendesen leamortizálódott, konkrétan levált róla a zselé réteg. Le kellett reszelnem a hosszából, ezért úgy döntöttem, az összes körmömet rövidre reszelem, és leszedem a porcelán  és zselé rétegeket. Ez hosszadalmas művelet lett csiszoló gép hiányában. Figyelnem kellett arra, hogy ne maradjon a körmeimen anyag, de a saját körmömet se reszeljem szét, különben nem fog sikerülni a lakkozás. A Gel-Lack alá Base Gelt (alapozó zselé) használtam, két rétegben kentem fel a lakkot, és erre kentem rá a fedő zselét, tehát sem porcelán, sem építő zselé nem került fel a körmeimre. A  reszelés és a festés kivetni valót hagy maga után, mert elfáradtam a végére. Idejét sem tudom mikor volt majdnem natúr és rövid a körmöm. Olyan, mintha megváltam volna az ujjperceimtől. Eddig mindent körömmel csináltam, most az ujjbegyeimmel kell. Még szokatlan, de meglepően könnyed érzés. Nem tudom meddig marad így a körmöm, de egyelőre ezt a felállást tervezem.