2019. augusztus 6., kedd

Kék pillák

4 kép a pillákról
Egész nyáron színes szempilla spirálokra vadásztam a DM-ben, és a nyár vége felé célba értem. Egy egész színskála sorakozott az orrom előtt. Legszívesebben az összeset megvettem volna. UV színek rikítottak az arcomba.
Ezek nem csak spirálok, a másik végükön a szemhéjtus is ott figyel.


Kéket és lilát vettem. A kéket próbáltam ki először, de csak a spirált, a tust nem.Kissé folyós az állaga, ezért nehezebben tudtam felvinni, több réteget kellett felkennem. A rétegezés miatt lassan száradt, közben kezemmel emelgettem a pillákat, hogy ne húzza a sok festék. Tipikusan az a spirál, ami ha elkezd száradni, akkor lesz tökéletes.
A párás melegben meg sem mozdult, nem kenődött, nem pergett. Tartósnak bizonyult. A színe fantasztikus. A természetes fényben csak úgy rikít a tengerkék pillám. Imádom!



UV tus és spirál