2018. július 14., szombat

réell‘e - Intenzív tartós hajfesték teszt (DM márka)

réell‘e szőke hajfesték
Kedvelem a változatosságot, és ez a hajszíneimben is meglátszik. Nem tudok leragadni egy színnél, egy árnyalatnál, szeretem kipróbálni a különböző tónusokat. Egy ideje már szőke vagyok, és ezen belül is variálok, ahogy csak lehet, természetesen nem a hajam minőségének rovására.
A DM webshop oldalán nézegettem a szőke hajfestékeket, és megakadt a szemem egy pár kellemes árnyalaton. A márka számomra ismeretlen volt, még nem volt vele tapasztalatom. A még ki nem próbált hajfestékekkel kapcsolatban mindig vannak fenntartásaim, ennél sem volt másképp.

festés utáni sötétebb szín
Megvettem a DM szaküzletben a kiválasztott árnyalatot, és nekiláttam a festésnek. Két dobozzal vettem, mert a hajam eszi a festékeket. A hajfesték állaga kifejezetten folyékony, ami a felvitelt megnehezíti, mert csöpög. Viszont, emiatt nem kellett vastagon felkennem a tövekre. A hajam három színárnyalatban pompázott. Felül a saját lenövésem, alatta a régi lenövéses festés, ami elég sötét volt, és a végén a sokkal világosabb, sárgás rész. A töveket és a sötét részt festettem be először, és utána a világos részt. Furcsa színe lett a festékes hajamnak, az idő elteltével nagyon sötét krém lett belőle.

első hajmosás utáni világosabb szín
Lemostam és megszárítottam. Egyáltalán nem azt a színt kaptam, ami a dobozon ékeskedett. Nem tudtam eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem. Túl sötétnek találtam. Aztán egész hamar megbarátkoztam az új hajszínemmel. A következő mosáskor sokkal kellemesebb színe lett a hajamnak ,majdnem olyan lett, mint a dobozon. Ez a szín kifejezetten tetszik. Nincs sárga beütése,természetes középszőke hatással bír. A festék nagy előnye, hogy a háromféle színt sikeresen egységesítette. Természetes átmenetek képződtek, nincs határvonal, és nincs az a rettenetes három színkülönbség.
Egy szóval, az első kisebb csalódást leszámítva meg vagyok elégedve a márkával. Tetszik ez a szín is, legközelebb megint ezt fogom vásárolni.
(A képek nem adják vissza tökéletesen az árnyalatokat.)


Intenzív tartós hajfesték 8.0 extrém szőke
Intenzív tartós hajfesték 8.0 extrém szőke (DM)

A réell'e extrém szőke színű tartós hajfesték hosszantartó csillogást és ragyogó színt kölcsönöz a hajnak. Hajfestést követően a haj élettelivé válik, a látható végeredmény: színnel teli ragyogás! A réell’e hajfénykúra búza-mikroproteint, B5 provitamint és jojobaolajat tartalmaz, melyek simává varázsolják a haj felszínét, könnyű kifésülhetőséget és intenzíven csillogó hajszínt biztosítanak. A réell'e hajfesték professzionálisan elfedi az ősz hajszálakat.
• Nr. 8.0 - extrém szőke
• intenzív és természetes színt kölcsönöz a hajnak
• keratinnal erősíti a hajat
• 100% ősztakarás
• mélyreható formula